Minden, ami kutya meg túra

Hogy, hogy is telnek egy border collie napjai =)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

2011.06.25. Balaton

2011.07.20. 14:19 Bordi

Vizsga utáni nap Balatonra mentünk. Inkább volt még kirándulós idő, mint pancsolós. Oda felé már szokás szerint megállunk a Marcalii ( nem tudom így helyes-e) Tesconál és említettem ott van egy jó kis zöld terület. Funkciója mi, kié, nem tudom, de kutya mozgatásra és wctetésre tökéletes. Most társaságunk is akadt egy gyakorló lovas és lovaskocsi személyében. Ziggy először csak nézett és nézett, végül nagyon szépen viselkedett, labdáztunk ott mellettük. Leértünk, lementünk a partra, hú, hogy ott hogy fújt a szél nagy hullámok, por, homok a szememben. Itt is mókáztunk, labdáztunk, pár fotó és mondtam Ziggynek menjünk, hát neki nem nagyon akaródzott eljönni, így még tettük egy nagyobb sétát és úgy a nyaralóhoz. Nekem utána neki kellett állnom tenni- venni, mert azt mindig lehet, így se végeztem azzal, amivel szerettem volna. Ziggy közben alszik vagy jön terrorizálni, hogy játszunk, akkor játszunk egyet. Hál' Isten eldugott helyen van a nyaraló, így nincs olyan nagy forgalom kiengedem az előttünk lévő füves részre, ha én is ki- bemászkálok vmiért. Egyszer csak egy szép perzsa cicával találjuk szembe magunkat, bátor egy egyed meg kell hagyni, nem hogy nem futott el, odajött. Ziggyt megfogtam, nem attól féltem, hogy Ziggy bántja a cicát, mert cica edzésből kap eleget, igaz kergetni kergeti őket. De lehívható. Hanem mondom hogyan reagál a cica Ziggyre, ki ne karmolja a szemét megijed vagy mitomén. Végül a cicus megint előkerült mikor pakoltunk össze, a tujáknál szaglászott, de nem igazán izgatta magát, kutyás macska :)

Pár kép:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderblog.blog.hu/api/trackback/id/tr543083341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása