Minden, ami kutya meg túra

Hogy, hogy is telnek egy border collie napjai =)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Források

2011.08.22. 17:29 Bordi

Mivel, valljuk be kicsit unalmas itthon, időm meg van, bőven. Mivel edzésekre nem járunk, kellett vmi elfoglaltság kettőnknek közösen. Mert azért itthon ugráltatni az akadályokon Ziggyt más mint ott, mások a körülmények, pl. nem akadok fenn a fán :D futás közben. Szóval kell vmi új elfoglaltság nekünk, vmi cél. Netezgetés közben rátaláltam egy túrázós oldalra. Húú, teljesen megbolondultam, különféle túrák vannak, ami a legjobban tetszett, hogy nincs időhöz kötve. Forrásokat kell felkeresni szám szerint 60- at itt a Mecsekben. Nem kis feladat, mielőtt vki azt hinné :) Meg említettem Annának, hogy nem lenne- e kedve, volt. Így első körútunkra el is mentünk. sikerült egyet biztosan megtalálni, egyet meg lehet, de sztem az, csak az időjárás kissé szétbombázta de ki tudja. A csapat részvevői Mazsola, Meggie és Ziggy volt. Kissé hűvös pont amolyan kirándulós időben mentünk. Csak azt bánom, hogy az erdőben nem lehet jó fotókat csinálni, főleg kissé borult volt. Azért készült pár sztár fotó. Első forrás után tanakodtunk mit csináljunk forduljunk vissza és tegyünk egy kerülőt vagy vágjunk át az erdőn, ki lehet találni melyiket választottuk, hát át a dzsungelen :D Csak hogy Ziggyről is essen szó, először keménykedtek Meggievel én vagyok a keményebb nem én. Majd megmondtam nekik, hogy nem. És innentől kezdve kicsiny túlzással, de puszipajtások lettek, játszottak, Ziggy hívta játszani Meggie-t, olyan aranyos volt. Nincs hozzá szokva Meggie stílusához, de jól elvoltak. Meggie is egy őrült, miket nyargalt a patakban :DDD Kész az a kutya. Jól éreztük magunkat nagyon. Sajnos nem tudom mikor lesz folytatása, mert Annaék elmennek Pestre :_(

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borderblog.blog.hu/api/trackback/id/tr163171534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása